Skip links

Nodes Amsterdam | The Rise of Voice in Digital Transformation
23 Mei | 16.00 - 19.00

Na onze zeer gewaardeerde evenement-series in Denemarken, het Verenigd Koninkrijk en Duitsland brengen we de kennisdeling naar Nederland, Amsterdam.

Voice.

Meer dan 2 biljoen eindpunten zijn er al wereldwijd. Je technische team heeft het erover. Jij leest erover. Kom naar dit Voice event om te begrijpen waarom en hoe je deze spraaktechnologie efficiënt aan je digitale strategie kunt toevoegen. Leer van de revolutionaire marktleider KLM en ‘s werelds voice leiders. Waar: 23 mei in Amsterdam.

ALGEMEEN || Netwerken en kennis delen met experts en marktleiders staan centraal. We eindigen met een oefening waarbij we direct ieder onze eigen Google Voice Action ontwikkelen. Inspirerend, vernieuwend en kennis verrijkend voor een voorsprong in de toekomst.

Reserveer direct gratis je ticket voor dit ingenieuze evenement dat is toegesneden op een C-level publiek.

– Lees verder voor het programma –

Locatie: Hotel V | Fizeaustraat 2 | 1097 SC | De Palm Room

Houd onze opkomende events in de gaten

Bekijk voor kennisdeling ook onze blog

Programma & Sprekers

Martine van der Lee gastspreker Nodes Agency the Rise of Voice - Nodes Amsterdam Event | 23 May 2019 | The Rise of Voice in Digital Transformation

KLM | De toekomst van Digitale Transformatie

Martine van der Lee – Social Media Director

De oudste luchtvaartmaatschappij ter wereld KLM is een wereldleider op het gebied van innovatie. KLM is om die reden door Google gevraagd als de launch partner van Google Assistant Netherlands; een van de belangrijkste 2019 trends en nieuwe services voor automated customer services op technologie gebied. Het indrukwekkende aan het verhaal van KLM is dat met het toevoegen van het nieuwe spraakkanaal Voice en sociale mediakanalen als WhatsApp, WeChat en andere moderne ‘sociale’ kanalen vandaag met succes maar liefst 20% ​​(!) van hun service communicatie bedienen. Waar begin je in het proces van toevoegen van nieuwe kanalen? Hoe bepaal je de strategie? Wat vraagt het toevoegen van nieuwe kanalen zoals Voice technisch van je organisatie?

Martine van der Lee, de Social Media Director bij KLM, is ervoor verantwoordelijk dat nieuwe kanalen optimaal worden ingezet en toegevoegd aan de organisatie. Van der Lee deelt hoe KLM de integratie succesvol heeft gemaakt en wat hiertoe noodzakelijk was. Bekijk de video voor een korte introductie van hun spraakdiensten.

Naos Wilbrink Nodes Digital Agency Amsterdam. Full Service App Ontwikkelaar en Digitale Transformatie Services 200x200 - Nodes Amsterdam Event | 23 May 2019 | The Rise of Voice in Digital Transformation

Gastheer

Naos Wilbrink – Managing Director, Nodes

Naos Wilbrink is expert in digitale productontwikkeling. In 2008 richtte hij zijn eigen mobile agency op, aFrogleap, dat twee opeenvolgende jaren werd uitgeroepen tot nummer 1 mobile agency. Na de productie van diverse award winnende apps werd het bedrijf eerst gedeeltelijk gekocht door Oxyma en kort daarna verkocht aan de Amerikaanse Merkle Group Inc.

Wilbrink startte opnieuw een toekomstgericht bedrijf, gericht op smart speakers- en voice services. Als Managing Director brengt hij zijn uitvoerige technische kennis nu in de praktijk voor digital agency Nodes Agency, een van Europa’s leidende bureaus voor digitale productontwikkeling, met inmiddels 8 kantoren binnen en buiten Europa. Wilbrink is volop op de hoogte van alle 2019 trends voor nu en de toekomst en zal een korte toelichting geven.

Maarten Lens FitzGerald Head of Voice Services Nodes Digital Agency   App ontwikkelaar Amsterdam 200x200 - Nodes Amsterdam Event | 23 May 2019 | The Rise of Voice in Digital Transformation

The Rise of Voice

Maarten Lens-FitzGerald – Global Head of Voice, Nodes

‘Wat komt er na digitale transformatie en hoe kun je de volgende stap inzetten om winst te laten groeien?’ Veelgevraagd internationaal Voice-expert Maarten Lens-FitzGerald gidst je door hoe smart speakers je klantenservice en klantbinding optimaliseren.
Hij beantwoordt de belangrijkste vragen over de 2019 trends in automated customer services en begeleidt je door het proces van Voice en hoe Voice computing je digitale transformatie helpt klaar te maken voor het volgende niveau.

Voice computing, of Voice technologie, heeft naast smart speakers tevens betrekking op apparaten als telefoons en computers waar consumenten met ‘smart assistents’ spreken. De snelle groei van Voice als technologie is onder meer te danken aan de adoptie door gebruikers, die sneller gaat dan welk mobile- of webplatform ooit.

Aansluitend maken we direct onder leiding van Lens-FitzGerald ieder een eigen Google Voice Action – waardoor het proces meer inzichtelijk wordt.

Kun je niet bij het event aanwezig zijn? Lens-FitzGerald is als expert gevraagd ‘s werelds grootste Voice event in Amerika vorm te geven aangaande de belangrijkste 2019 trend: VOICE Summit 2019, van 22 – en 25 juli 2019. Tickets zijn reeds beschikbaar.

3 key take aways

Industry insights

What experiences do leading companies have with on-boarding?

Best practices

What processes are best suited to merge future technical digital transformation processes?

Latest trends

What can we learn from enterprises when it comes to future oriented digital transformations?

The Rise of Voice in Digital Transformation | Amsterdam Event
23 Mei 2019 van 16.00 – 19.00

Locatie: Hotel V, Fizeaustraat 2, 1097 SC Amsterdam (The Palm Room)
Call Now ButtonNeem contact op!