Skip links

Abellio Greater Anglia

Werknemers blijven up-to-date dankzij “Contingency app”

Case: Wanneer zich problemen voordoen op een bepaald traject, moet vervoerder Abellio in staat zijn om snel te communiceren met hun medewerkers. Wat ze zagen was dat in sommige gevallen de reiziger meer wist dan de medewerker, dit moest opgelost worden.

De oplossing: Met de “Contingency app” kan in enkele seconden een noodplan worden ingesteld en kunnen alle medewerkers daarvan op de hoogte gebracht worden door een push notificatie. In dit noodplan staat duidelijk uitgelegd hoe er om gegaan moet worden met het betreffende probleem of oponthoud. Een integratie van de reistijden van andere trajecten zorgt ervoor dat werknemers real-time alternatieven aan klanten kunnen voorleggen.

Het resultaat: Abellio zag een record in hun klanttevredenheidsonderzoek van 2017. Klanten voelden zich beter geïnformeerd en werknemers voelden zich meer betrokken door het gebruik van de app.

LANGUAGES

Java
PHP

TECH

Butterknife, Retrofit, GSON, OKHTTP, Laravel, Guzzle, Linux, NGinx, MySQL, Redis, Beanstalkd, S3

INTEGRATIONS

ScotRailsSOAP API
Trapezegroup API
Urban Airship
Google Analytics

AbellioGreateranglia 1 - Abellio - Contingency plans
AbellioGreateranglia 2 - Abellio - Contingency plans
Neem contact op!