Skip links

Arriva

Chatbot wordt klantenservice én opzichter onderhoud

Case: Arriva is een bedrijf met krappe marges en de klantenservice was een grote kostenpost. Daarnaast kregen ze grote boetes voor achterstallig onderhoud.

De oplossing: Een chatbot die reizigers de mogelijkheid geeft om problemen te melden en die daarnaast Arriva helpt om data te verzamelen om het onderhoud te optimaliseren.

Het resultaat: De verzamelde data wordt gebruikt voor het optimaliseren van treinen, spoor en personeel. Tevens ziet Arriva een bijzonder hoge groei in reizigers die problemen rapporteren tijdens hun reis.

LANGUAGES

HTML / CSS
JS
PHP

TECH

AngularJS, Ionic, Cordova, Laravel, Guzzle, Excel, Linux, NGinx, MySQL, Redis, Beanstalkd, S3

INTEGRATIONS

Google Analytics
Bugsnag

Arriva 1 1 - Arriva
Arriva 2 1 - Arriva
Arriva 3 1 - Arriva
Arriva 4 - Arriva
Call Now ButtonNeem contact op!