Skip links

Hoe creëer je een cross-channel gepersonaliseerde gebruikerservaring binnen de grenzen van de AVG (GDPR)?

Er zijn wereldwijd meer verbonden apparaten dan mensen. Met de invoering van de AVG (GDPR) stelt dit grote en verantwoordelijke eisen aan de bedrijven die graag nieuwe klanten willen behouden en aantrekken, terwijl ze tegelijkertijd moeten voldoen aan de AVG (GDPR) eisen voor gegevensbeveiliging.

Klanten verwachten een gestroomlijnde ervaring telkens wanneer ze digitaal winkelen. Contact opnemen met bedrijven via digitale platforms moet gemakkelijk, intuïtief en moeiteloos zijn. Hoe creëer je deze ideale cross-channel gepersonaliseerde gebruikerservaring op alle kanalen binnen de grenzen van de AVG (GDPR)?

Bekijk de video voor AVG tips van advocatenkantoor Bech-Bruun, Nodes Agency‘ Senior Digital Consultant en Sitecore Director of Digital Experience Strategy voor de tips en ontwikkelingen, gebaseerd op praktijkervaring 1 jaar na invoering van de AVG (GDPR).

Samenvatting video met tips, kennisdeling en antwoorden vanuit expertvisie.

Zie de samenvatting van het recent gehouden event met o.a. tips en expert knowledge van advocatenkantoor Bech-Bruun onderaan de pagina.

Samenvatting en kennisdeling per spreker

AVG tips en omnichannel 1 jaar na AVG. Nodes Agency 200x200 - Ontwikkelingen en expert AVG tips uit de praktijk 1 jaar na AVG (GDPR)

Hoe de ultieme cross-channel gebruikerservaring te creëren?
Peter Andersen, Senior Digital Consultant, Digital Agency Nodes

De digitale gebruiker is veeleisender dan ooit tevoren. Klanten verwachten dat ze op hun eigen voorwaarden worden behandeld wanneer ze willen en waar ze willen.

Peter Andersen licht vanuit zijn positie toe waarin hij dagelijks top 200 bedrijven adviseert hoe informatie op verschillende platforms te gebruiken om de ultieme gebruikerservaring te creëren. Vragen die hij beantwoordt zijn onder meer:

  • Welke trends overheersen er wereldwijd in omni-channel ervaringen nu en in de toekomst?
  • Hoe gegevens van meerdere kanalen te gebruiken om de ultieme gebruikerservaring te creëren?
  • Hoe combineren bedrijven offline en online communicatie om de ultieme omnichannel ervaring te creëren?
AVG Tips van advocaat Mikkel Friis Rossa - Ontwikkelingen en expert AVG tips uit de praktijk 1 jaar na AVG (GDPR)

AVG (GDPR) wordt vaak beschuldigd van het doden van marketingkansen – maar is het echt zo slecht?
Mikkel Friis Rossa, Partner bij advocatenkantoor Bech-Bruun

Plichten voor informatie, documentatie en machtigingen zijn essentiële elementen van de AVG (GDPR). Het stelt hoge eisen aan communicatie- en marketingafdelingen. Echter zijn er ook kansen om te benutten, onder meer hoe een bedrijf de AVG (GDPR) kan gebruiken om de winst te verbeteren – op de lange termijn. Mikkel Friis Rossa geeft AVG tips waarmee je als bedrijf baat kunt hebben bij de AVG (GDPR), het kunt zien als een investering, in plaats van bedrijfsremmend.

AVG tips. 1 jaar na invoering van de AVG in Nederland 200x200 - Ontwikkelingen en expert AVG tips uit de praktijk 1 jaar na AVG (GDPR)

3 Essentiële stappen om coherente omnichannel klantervaringen te creëren
Chris Nash, Sitecore Director of Digital Experience Strategy at Digital Agency Nodes

Na deze video’s weet je de antwoorden op 4 vragen:

Klantverwachtingen

Hoe gegevens van meerdere kanalen te vertalen naar de ultieme gebruikerservaring?

Kansen & uitdagingen

Hoe zorg je ervoor dat je de kansen binnen de GDPR-vereisten benut?

Toepassingen

Hoe creëren de toonaangevende bedrijven geoptimaliseerde klantervaringen?

Europese trends

Wat zijn de trends voor nu en de toekomst?

Call Now ButtonNeem contact op!